maanantai 1. lokakuuta 2012

Operaattori!










Operaattori, Anna minulle tietoja
tietoja pitkä matka linjasta
yhdistä minut taivaaseen!

(yks Kaksi, kolme) operaattori
tiedotus yhdistä Jeesus linjalle
operaattori tiedotus
Haluaisin puhua ystäväni kanssa,

Voi! Rukous on numero
Usko on vaihtoehto Taivas on katu
Ja Jeesus on Hänen nimensä!
operaattori tiedotus
yhistä minut Jeesus linjalle!

operaattori tiedotus
Et kerro minulle miksi
Kerro minulle miksi
operaattori tiedotus
Älä yritä kertoa minulle
Mihin  numeroon on soitettava
Äitini käytti tätä numeroa
Kun olin hyvin pieni
Ja joka kerta hänen soittaessa 
hän  pääsi linjoille
operaattori
tiedotus

Yhdistä minut Jeesus linjalle!
operaattori tiedotus
Ole hyvä kiirehdi jos voit
Oi Operaattori tiedotus
Jeesus on se numero!
anna yhteys tähän Mieheen
Älä huolehdi 'rahasta
Tiedät maksan maksut
Päästä minut linjalle
Soitan koko 'sydämestäni

operaattori tiedotus
Päästä minut Jeesus linjalle
anna minulle Jeesus linja
Etkö olisi niin yhtävällinen-
Anna minulle Jeesus
Anna Jeesuksen linja!



(Oma Suurinpiirteinen käännös

englanninkielisestä sanoituksesta)

4 kommenttia:

  1. Olipa iloinen viesti Jeesukselle!<3

    Hyvää uuden kuun ja viikon alkua sinulle, Herne!<33333

    VastaaPoista
  2. Aili-mummo

    Kiitos.
    Muistui mieleeni tuo laulu,
    kun Ystäväni kanssa eilen juttelimme
    Poikani kummitädistä, jonka hänkin
    tunsi. Sain tämän laulun kerran
    hänen Pojaltaan, ja tykkäsin siitä.

    Täällä sataa. Ihme olis jos 'paistais'!
    Puisto kellastuu pikkuhiljaa, minä myös...
    Mutta toivoa on!

    Hyvää lokakuuta!

    VastaaPoista
  3. Mikä ihana energia,fiilis ja ilo noilla ihmisillä tuossa videossa, tulee hyvä mieli heti näin aamusta.

    VastaaPoista
  4. Trina

    Eikös olekin!
    Olen huomannut, että välillä tarvitsee
    iloista musaa, että lähtee käyntiin,
    pyykkitupaankin menee kevyesti kuin
    viiskymppisenä, eikä niinkuin eläkeläisetana,
    mökki selässä...☺

    VastaaPoista